Betaling
Is mijn betaling gelukt?
Soms kan het gebeuren dat de betaling mislukt en je toch van ons een bevestigingsmail krijgt. Ons systeem zal daarop automatisch jouw order annuleren. Mocht je toch nog twijfelen, kun je ons altijd mailen.
Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
Bij N01 Fashion kun je kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:
- iDeal
- Bankoverboeking
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren in Nederland?
Je kunt bij ons binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling (gedeeltelijk) retour sturen, op eigen kosten. Zorg ervoor dat je de factuur aan jouw retourpakket toevoegt.
Om je bestelling aan te melden kan je gebruik maken van ons retourformulier
Vraag bij het retourneren van jouw item(s) altijd om verzendbewijs met een Track & Trace-code en bewaar deze goed! Zonder deze code kunnen wij niks voor je doen, in geval van verlies door het verzendbedrijf.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
De retourvoorwaarden:
- Item(s) dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden.
- Het te retourneren item dient ongedragen te zijn.
- Het te retourneren item moet voorzien zijn van het aangehechte label en verpakt worden in de originele verpakking.
- Het te retourneren item bevat geen gebruikssporen.
- Badkleding kan i.v.m. hygiëne alleen worden geretourneerd indien de hygiëne-strip niet verwijderd is.
- Sieraden kunnen i.v.m. hygiëne alleen worden geretourneerd indien de originele plastic verpakking nog intact is.
- Items in de sale kunnen helaas niet worden geretourneerd.
Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. We kunnen het geretourneerde item niet verwerken en de terugbetaling zal niet in gang gezet worden. Als je het geretourneerde item weer terug wilt ontvangen, dien je dit aan te geven en ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten.
Wat is de retourtermijn?
Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. Let op! Oorbellen kunnen i.v.m. hygiëne niet gepast worden. Deze kunnen alleen geretourneerd indien de verpakking niet is aangebroken.
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn:
Post NL | €6,75
Hebben jullie mijn retour ontvangen?
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen zullen we de verwerking z.s.m. afhandelen. Het kan tot 10 kalenderdagen duren. Zodra wij jouw retour hebben verwerkt, ontvang jij automatische een e-mail bericht. Heb je na 14 dagen na de verzending van jouw retour nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van jouw ordernummer.
Garantie
Wat zijn de garantievoorwaarden?
De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is niet gegrond in de volgende gevallen:
- Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
- Water- val of stootslijtage
- Het niet opvolgen van de wasvoorschriften
- Uitzonderlijke slijtage
- Beschadiging door nalatigheid
Wat is de garantietermijn?
Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan contact op met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Mijn klacht valt buiten de garantietermijn, wat nu?
Ook buiten de garantietermijn kun je met een gegronde klacht nog steeds bij ons terecht. Wanneer je redelijkerwijs mag verwachten dat een artikel langer meegaat dan het geval is, vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
Overige vragen
Mijn bestelling is geannuleerd.
De reden dat jouw bestelling is geannuleerd, is meestal omdat de betaling niet gelukt is. Plaats in dat geval de bestelling opnieuw. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met onze klantenservice op.
Er mist een artikel uit mijn bestelling, wat nu?
Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Ik heb geen bevestigingsmail gehad, wat nu?
Het kan wel eens voorkomen dat onze bevestigingsmail in jouw spambox terecht komt. Mocht de bevestigingsmail ook daar niet staan, neem dan contact met onze klantenservice op.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Er is niets vervelender dan een verkeerd artikel te ontvangen en dat begrijpen wij helemaal.
Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Oei, dat was niet helemaal de bedoeling! Wij ontvangen graag een foto van het beschadigde artikel zodat onze klantenservice meteen met jou mee kan kijken. Dat kun je doen door hier op te klikken. Vanzelfsprekend bieden we jou een gepaste oplossing.
Kan ik mijn bestelde items omruilen voor een ander artikel?
Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander item. Het is alleen mogelijk om een item te ruilen voor een andere maat van hetzelfde item. Wil je toch graag een ander item ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.
Wat is het e-mailadres van jullie klantenservice?
Het e-mailadres van onze klantenservice is info@n01fashion.nl. Mocht jouw vraag of klacht niet naar dit e-mailadres verstuurd zijn kan jouw vraag vertraging oplopen. Je kan ook contact met ons opnemen via onze contact pagina.
Waar is mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen 24 uur een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code. Het kan wel eens voorkomen dat door extreme drukte jouw bestelling iets vertraging oploopt. Heb je na 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.
Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren?
Nee, nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Indien je item(s) in jouw bestelling niet wenst te ontvangen, raden wij je aan om deze item(s) na ontvangst retour te sturen.